آمار می گویند:مثلث BBC، موثرتر از مثلث MSN

نگاهی آماری به عملکرد مثلث مسی، سوارز و نیمار در بارسا و مثلث بیل، بنزما و کریستیانو در رئال نشان می دهد که مثلث هجومی رئال با اختلاف اندکی تاثیرگذارتر از مثلث بارسا بوده است؛ هرچند که مثلث بارسا تا بدینجای فصل 56 گل به ثمررسانده و مثلث رئال 55 گل. 

نتیجه یک بررسی نشان می دهد که 55 گل مثلث رئال مادرید (30 گل رونالدو، 13 گل بنزما و 12 گل گرت بیل) برای رئال مادرید 34 امتیاز به ارمغان آورده اند؛ در حالیکه 56 گل مثلث بارسلونا (32 گل مسی، 17 گل نیمار و 7 گل سوارز) 33 امتیاز به حساب بارسا افزوده اند. بارسلونا در حال حاضر 65 امتیازی است و رئال مادرید 64 امتیاز دارد. 
همچنین رئال مادرید از بازی هایی که فقط با گلزنی سه مهاجمش پیروز شده، 28 امتیاز نصیبش شده و این مساله در مورد بارسلونا 15 امتیاز است. مثلث رئال در 24 بازی از 27 بازی این تیم گلزنی کرده؛ در حالیکه مثلث بارسا در 20 بازی موفق به گلزنی شده است.

از لحاظ خلق موقعیت گل روی دروازه حریفان اما مثلث بارسا چربش بیشتری نسبت به مثلث رئال داشته است. مسی، سوارز و نیمار در مجموع 82 موقعیت خطرناک خلق کرده اند اما این آمار در مورد مثلث رئال، 77 موقعیت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رئال مادريد , بارسلونا ,

تاريخ : یک شنبه 2 فروردين 1394 ا 18:54 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.